نیکوشیمی>وبلاگ>مواد شیمیایی>خواص روغن آرگان برای پوست و مو
مواد شیمیایی1662
۱۴۰۲/۴/۲۹
خواص روغن آرگان برای پوست و مو

خواص روغن آرگان برای پوست و مو

خواص روغن آرگان برای پوست و مو:

,روغن آرگان، یک روغن گیاهی است که از هسته درخت آرگان که بومی مراکش است، استخراج می‌شود. از این ماده در تولید لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست، همچنین روغن پخت و پز استفاده می‌شود. روغن آرگان سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان‌ها و اسیدهای چرب ضروری است که آن را برای پوست و مو مفید می‌کند. همچنین برای درمان پوست خشک، آکنه، چین و چروک و درخشندگی مو استفاده می‌شود. در ادامه شما را با خواص این محصول بیشتر آشنا خواهیم کرد.

روغن آرگان چیست؟

روغن آرگان چیست؟ روغن آرگان به عنوان یک روغن گیاهی در محصولات آرایشی بهداشتی به عنوان نرم کننده و مرطوب کننده استفاده می‌شود. همچنین به دلیل طعم و عطر دلنشین به عنوان روغن نیز در پخت و پز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. به دلیل اینکه سرشار از اسیدهای چرب ضروری، ویتامین E، آنتی اکسیدان، سرشار از کاروتنوئید ها، فنل‌ها و استرول‌ها است، می‌تواند به تغذیه، محافظت و آبرسانی پوست کمک بسیاری کند. روغن آرگان فاقد چربی بوده، به راحتی جذب پوست می‌شود و برای استفاده روزانه ایده آل است.

خواص روغن آرگان:

  • آبرسان: روغن آرگان سرشار از اسیدهای چرب امگا ۶ است که آن را به یک مرطوب کننده موثر برای پوست و مو تبدیل می‌کند. اسیدهای چرب امگا ۶ و امگا ۹ به انعطاف‌پذیری و هیدراته نگه داشتن پوست کمک بسیاری می‌کنند. همچنین حاوی ویتامین E است که به محافظت از پوست در برابر عوامل استرس‌زای محیطی کمک می‌کند.
  • ضد پیری: خواص آنتی اکسیدانی و استرول‌های گیاهی طبیعی آن به محافظت از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد، کاهش التهاب و آسیب‌های محیطی کمک می‌کند. همچنین می‌تواند به کاهش ظاهر چین و چروک و سایر علائم پیری کمک و باعث بهبود خاصیت ارتجاعی پوست شود.
  • ضد التهاب: از خواص روغن آرگان ضد التهابی بودن آن است که می‌تواند به تسکین سوزش پوست و کاهش قرمزی کمک کند. به دلیل خواص ضد التهابی به عنوان یک درمان موثر برای آکنه، اگزما و سایر بیماری‌های التهابی پوست استفاده می‌شود.
  • التیام بخش: خواص ضد باکتریایی آن به بهبود و جلوگیری از عفونت و کاهش ظاهر اسکار کمک می‌کند.
  • نرم کننده: روغن آرگان با تامین آبرسانی و تغذیه، در نرم شدن پوست و مو موثر است.

کاربرد روغن آرگان:

روغن آرگان یک محصول زیبایی محبوب است که به دلیل فواید فراوان برای پوست و مو استفاده می‌شود. از خواص روغن آرگان برای پوست و مو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاربرد روغن آرگان برای پوست

روغن آرگان به دلیل خاصیت آبرسانی و مغذی خود شناخته شده است و برای افرادی که پوست خشک، حساس و پیر دارند ایده آل است. این روغن می‌تواند به کاهش ظاهر چین و چروک‌ها، محافظت از پوست در برابر آسیب‌های محیطی و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست کمک کند. علاوه بر این روغن آرگان سرشار از آنتی اکسیدان‌ها و اسیدهای چرب ضروری است که به محافظت از پوست در برابر استرس اکسیداتیو کمک می‌کند. روغن آرگان همچنین به دلیل خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی خود شناخته شده است که آن را برای درمان برخی از بیماری‌های پوستی مانند آکنه، اگزما و پسوریازیس مفید می‌کند.

برای استفاده از روغن آرگان قبل از خواب روی پوست تمیز بمالید و با حرکات دایره‌ای به آرامی روی صورت ماساژ دهید. از طرف دیگر می‌توانید با مرطوب کننده یا کرم شب مورد علاقه خود، آن را مخلوط کنید تا آبرسانی بیشتری داشته باشید.

کاربرد روغن آرگان برای مو

روغن آرگان می‌تواند یک درمان عالی برای تغذیه و آبرسانی موهای خشک و شکننده باشد. سرشار از ویتامین E، آنتی اکسیدان و اسیدهای چرب ضروری است که همگی برای رشد و درخشش موی سالم عالی هستند. این روغن می‌تواند به بهبود موهای وز، ترمیم انتهای شکاف شده مو، ترمیم آسیب‌ها، بهبود سلامت پوست سر و محافظت در برابر آسیب‌های محیطی کمک کند. همچنین می‌توان از آن برای درخشندگی مو، کاهش موخوره و همچنین افزایش رطوبت و کمک به تقویت موهای شکننده از این محصول استفاده کرد.

برای استفاده حداکثری از روغن آرگان برای موها، پس از دوش گرفتن یا شامپو کردن چند قطره از آن را بر روی موهای مرطوب بمالید. روغن را از روی موها از ریشه تا نوک موها بمالید و با یک شانه دندانه پهن موها را شانه کنید. پس از ۱۵ دقیقه با آب خنک، موها را بشویید. برای بهترین نتیجه ۲ تا ۳ بار در هفته از روغن آرگان برای موهای خود استفاده کنید. در واقع از روغن آرگان می‌توانید به عنوان یک نرم کننده روزانه در طول هفته استفاده کرد.

خرید روغن آرگان:

به هنگام خرید روغن آرگان باید فروشگاهی را انتخاب کنید که روغن ۱۰۰ خالص را به فروش برساند. محصولات زیادی در بازار وجود دارند که حاوی ترکیبات مصنوعی هستند، باید مطمئن شوید محصولی که خریداری می‌کنید، اصل است. در صورت امکان، روغن آرگان ارگانیک را خریداری کنید.

فروش اینترنتی روغن آرگان:

روغن آرگان به صورت اینترنتی نیز به فروش می‌رسد. در فروش آنلاین، این محصول در حجم‎ها و قیمت‌های مختلف از بطری کوچک تا بزرگ عرضه می‌شود.

خرید روغن آرگان:

به هنگام خرید روغن آرگان باید فروشگاهی را انتخاب کنید که روغن ۱۰۰ خالص را به فروش برساند. محصولات زیادی در بازار وجود دارند که حاوی ترکیبات مصنوعی هستند، باید مطمئن شوید محصولی که خریداری می‌کنید، اصل است. در صورت امکان، روغن آرگان ارگانیک را خریداری کنید.

روغن آرگان اصل را از کجا تهیه کنیم - خرید روغن آرگان اصل - خرید روغن آرگان خالص - فروش روغن آرگان لیتری - قیمت روغن آرگان برای مو

خرید اینترنتی روغن آرگان:

خرید آنلاین روغن آرگان یک راه عالی برای دریافت محصول با بهترین قیمت است. بسیاری از خرده فروشان آنلاین، روغن آرگان ارگانیک را با کیفیت بالا به فروش می‌رسانند، محصولاتی که در فروشگاه‌ها وجود دارند ممکن است کمتر اصل باشند. در خرید اینترنتی روغن آرگان حتما توضیحات محصول را به دقت بخوانید تا مطمئن شوید با کیفیت‌ترین محصول را دریافت می‌کنید. برای درک بهتر کیفیت محصولی که می‌خرید، نظرات را بررسی کنید. علاوه بر این، برخی از فروشگاه‌های آنلاین برای سفارش‌های بیشتر تخفیف و ارسال رایگان ارائه می‌دهند.

سخن پایانی:

نیکو شیمی از معتبرترین تامین کننده‌های مواد شیمیایی، اسانس و تجهیزات آزمایشگاهی است. این مجموعه در فهرست محصولات خود، روغن آرگان خالص و با کیفیت را نیز به فروش می‌رساند. با مراجعه به سایت نیکو شیمی و جستجوی روغن آرگان، می‌توانید این محصول را در حجم بالا نیز ثبت سفارش کنید. از توانایی‌های این مجموعه، فراهم کردن روغن آرگان در حجم بالا برای کارخانه داران و تولید کنندگان است. تضمین کیفیت، قیمت مناسب و ارسال به سراسر کشور از جمله تعهدات نیکو شیمی به خریداران محترم است.

جهت استعلام قیمت روغن آرگان با کارشناسان فروش شرکت نیکوشیمی در ارتباط باشید

09126724265

09196030122

02133727494

شرکت نیکوشیمی

2

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

نیکوشیمی

فرق روغن آرگان داخلی و خارج دقیقا مثل تفاوت میوه شهرهای مختلف کشور خودمان داره، مثل سیب دماوند، انار ساوه، انگور کاشمر و گردوی تویسرکان. قیمت روغن آرگان خارجی هم بدلیل تفاوت اندازه و کیفیت میوه و دانه آرگان که به نوع خاک و آب و هوای آن منطقه برمیگرده و سبک روغن گیری و خلوص آن، خیلی بالاتر از مشابه داخلی هستش. ضمن اینکه درخت آرگان پس از 30 سالگی میوه میده و از این جهت حتی درخت آرگان نیز دارای ارزش بسیار بالایی است.

سعید

روغن آرگان خارجی چرا انقدر گرون هست؟ واقعا فرقی میکنه؟ یا همین روغن هست؟ روغن اصل هست واقعا؟ یا روغن معمولی با اسانس دارید؟

ارسال نظر

ارسال

مقالات مرتبط

استاندارد NFPA

استاندارد NFPA

انجمن ملی حفاظت از آتش (NFPA) یک سازمان غیرانتفاعی است که به توسعه و ترویج کدها و استانداردهای مربوط به ایمنی آتش نشانی و حفاظت از جان و مال در برابر حریق می‌پردازد. استانداردهای NFPA در سراسر جهان به عنوان مرجعی معتبر در زمینه ایمنی و پیشگیری از حریق شناخته می‌شوند.

مواد شیمیایی
۱۴۰۲/۱۲/۷
زاج سفید چیست؟

زاج سفید چیست؟

ترکیبی شیمیایی متشکل از سنگ زاج است. زاج سفید و سنگ آن حاوی دو نوع نمک است که عبارتند از پتاسیم و سولفات آلومینیوم هیدراته که به نام های زیادی از جمله آلوم قلب و زاج مبادله ای نامیده می شود.از زاج استفاده های زیادی از جمله زیبایی، پزشکی و درمانی دارد.

مواد شیمیایی
۱۴۰۲/۱۲/۷
کود اوره چیست؟

کود اوره چیست؟

کود اوره یکی از قدیمی ترین کودهای کشاورزی است که برای اصلاح خاک استفاده می شود، ارزان ترین نوع کود است و جزو کودهای نیتروژنی تولیدی طبقه بندی می شود. یکی از فواید فراوان کود اوره برای گیاهان این است که برای تولید غذا ضروری است، اوره از نظر شکل شبیه دانه های...

مواد شیمیایی
۱۴۰۲/۱۲/۵
کافئین چیست؟

کافئین چیست؟

کافئین به عنوان محرک و یکی از مواد مورد استفاده در داروها شناخته می شود، زیرا نوشیدن آن به هوشیاری کمک می کند، خستگی را از بین می برد و سطح تمرکز را بالا می برد و اگرچه در خوب یا بد بودن کافئین تردید وجود دارد. با این حال، مصرف زیاد آن ممکن است باعث...

مواد شیمیایی
۱۴۰۲/۱۱/۱
استون لاک چیست؟

استون لاک چیست؟

استون یک مایع بی‌رنگ، فرار و قابل اشتعال است که از پروپان مشتق شده و در بسیاری از اقلام مانند پاک کننده لاک ناخن، رقیق کننده‌های رنگ و برخی محصولات پاک کننده یافت می‌شود. استون لاک یک حلال موثر برای پاک کردن لاک ناخن است زیرا ...

مواد شیمیایی
۱۴۰۲/۷/۱۵