نیکوشیمی>وبلاگ>تجهیزات آزمایشگاهی>خرید بهترین تجهیزات آزمایشگاهی از شرکت نیکوشیمی
۱۴۰۲/۵/۲۷
خرید بهترین تجهیزات آزمایشگاهی از شرکت نیکوشیمی

خرید بهترین تجهیزات آزمایشگاهی از شرکت نیکوشیمی

خرید بهترین تجهیزات آزمایشگاهی از شرکت نیکوشیمی:

تجهیزات آزمایشگاهی از جمله ضروری‌ترین لوازم برای افرادی است که با آزمایش سروکار دارند. محققین به‌واسطه وجود لوازم آزمایشگاهی قادر هستند هر نوع آزمایش و تحقیقی را انجام دهند. نکته مهم در زمینه خرید چنین وسایلی، کیفیت آن‌ها است. سایت نیکوشیمی تأمین‌کننده و ارائه‌دهنده انواع تجهیزات آزمایشگاهی است که مجموعه‌ای از بهترین لوازم آزمایشگاهی داخلی و خارجی را با گارانتی کیفیت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. جهت آشنایی بیشتر با اینکه بدانید تجهیزات آزمایشگاهی چیست و نحوه خرید آن به چه صورت است تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

تجهیزات آزمایشگاهی چیست؟

در یک تعریف کلی می‌توان گفت که تجهیزات آزمایشگاهی یک مجموعه کامل از انواع ابزارها، دستگاه‌ها و ابزارهای مورد نیاز در آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی است که از آن‌ها در حوزه‌های مختلف صنعتی، طبی، غذایی و تحقیقاتی استفاده می‌شود. یکی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب تجهیزات آزمایشگاهی، دقت و کیفیت بالای آن‌ها است که جهت انجام آزمایش‌های دقیق و حساس استفاده می‌شود.

کاربرد تجهیزات آزمایشگاهی:

هر آزمایشگاهی برای دست یافتن به نتایج درست و دقیق و تست‌های موفق، نیاز به تجهیزاتی دارد. این تجهیزات بسته به نوع کاربردی که دارند، به دو دسته لوازم آزمایشگاهی ساده و لوازم آزمایشگاهی پیچیده تقسیم‌بندی می‌شوند. در ادامه کاربرد برخی از رایج‌ترین تجهیزات آزمایشگاهی آمده است:

ارلن‌های حجمی

هرگاه مجبور باشید مقدار خاصی از مایع را اندازه‌گیری کنید که فقط یک مقدار دقیق و نه بیشتر را نشان دهد، از این ابزار استفاده می‌شود. ارلن‌ها درجه‌بندی شده‌اند و می‌توان دقیقاً متوجه شد که چه میزان مایع درون آن‌ها ریخته شده است.

  • لوله ‌آزمایش

جزو جدانشدنی هر آزمایشگاهی لوله آزمایش است که برای نگهداری مایعات و مواد شیمیایی استفاده می‌شود.

  • جالوله آزمایش

این وسیله برای قرار دادن چندین لوله آزمایش در کنار هم، برای جلوگیری از ریختن مایعات است.

  • چراغ الکلی

یکی از تجهیزات آزمایشگاهی برای گرمایش، چراغ الکلی است که نه تنها مواد مختلف را گرم می‌کند، بلکه به‌عنوان یک استریل کننده عمل می‌کند.

  • قطره چکان

از قطره چکان برای اضافه کردن یک مایع به صورت قطره ای به مواد دیگر استفاده می‌شود.

پیپت

این لوازم آزمایشگاهی به آزمایش کننده اجازه می‌دهد مایعات را از یک بطری با گردن کوچک به یک ظرف جدید انتقال دهد.

  • میله همزن شیشه‌ای

جهت مخلوط کردن چندین مایع با هم از میله همزن استفاده می‌شود.

  • دماسنج

برای اندازه گیری دمای مایعات کاربرد دارد.

  • پنس بشر گیر

از این ابزار آزمایشگاهی برای برداشتن بشر استفاده می‌شود.

  • دستکش ضد اسید

این دستکش‌ها برای محافظت دست‌ها در برابر برخورد با انواع اسیدها استفاده می‌شود.

تجهیزات آزمایشگاهی ذکر شده در بالا، جزو پرکاربردترین لوازم آزمایشگاهی هستند که در همه آزمایشگاه‌ها یافت می‌شوند. موارد دیگری نیز وجود دارند که بسته به حوزه کاری از آن‌ها استفاده می‌شود.

ویژگی های تجهیزات آزمایشگاهی:

​به تجهیزات آزمایشگاهی، استاندارد می‌گوییم که دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • از بهترین کیفیت و مواد اولیه درجه یک تهیه شده باشد.
  • دستگاه‌های آزمایشگاهی، تخمینی دقیق را نشان دهند.
  • تجهیزات، مقاومت کافی در برابر گرما و سرما داشته باشند.

خرید تجهیزات آزمایشگاهی:

​هنگامی که تصمیم به خرید تجهیزات آزمایشگاهی دارید، باید فاکتورهایی را مدنظر داشته باشید. این فاکتورها عبارتند از:

1- کاربرد لوازم آزمایشگاهی

اینکه بدانید در رابطه ‌با حوزه کاری‌تان چه تجهیزاتی نیاز دارید و دقیقاً با کاربرد هر کدام آشنا باشید، نه تنها می‌توانید مؤثرتر به آزمایش‌های مدنظرتان بپردازید، بلکه در بسیاری از هزینه‌های اضافی نیز صرفه‌جویی کرده‌اید.

2- جنس تجهیزات آزمایشگاهی

هر چه جنس تجهیزات آزمایشگاهی که خریداری می‌کنید، باکیفیت‌تر باشد، هم دیرتر خراب شده و هم در مدت طولانی‌تری بدون صرف هزینه اضافی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

3- خرید از فروشگاهی معتبر

اگر می‌خواهید دو فاکتور قبلی ذکر شده را در کنار هم داشته باشید، باید بگوییم که حتماً از فروشگاهی معتبر نسبت به خرید انواع لوازم آزمایشگاهی اقدام کنید.

شرکت نیکوشیمی به‌عنوان یکی از تأمین‌کنندگان برتر کشوری در زمینه فروش انواع تجهیزات آزمایشگاهی، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز است. کافی است لیستی از تجهیزات مورد نیاز خود را فهرست کنید و به نیکوشیمی سفارش دهید. این مجموعه در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمام احتیاجات شما را آماده و برای شما ارسال خواهد کرد.

فروش تجهیزات آزمایشگاهی:

نیکوشیمی یکی از شرکت‌های برتر در زمینه فروش انواع تجهیزات آزمایشگاهی به صورت کاملاً تخصصی است. ویژگی بارز این مجموعه، ارسال تمامی سفارشات به سراسر کشور است که کار را برای متقاضیان خرید لوازم آزمایشگاهی ساده کرده است. علاوه، می‌توانید جهت استعلام قیمت محصولات و مشاوره رایگان در زمینه تهیه انواع تجهیزات مورد نیاز با کارشناسان مجموعه تماس حاصل کنید تا راهنمایی‌های لازم در این‌ خصوص را دریافت کنید.

خرید اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی:

دغدغه کاری در مشاغل مختلف آن‌چنان زیاد شده که خرید حضوری را تا حدود زیادی سخت کرده است. از طرفی ترافیک شهری و محدودیت زمان باعث شده که همه به سمت خرید اینترنتی روی ‌آورند. سایت نیکوشیمی جهت رفاه حال مشتریان، آماده خدمت‌رسانی به آن‌ها به‌صورت آنلاین است. کافی است از طریق سایت مجموعه، خرید کنید و با پرداخت اینترنتی، محصول را در کوتاه‌ترین زمان دریافت کنید.

فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی:

​امروزه اکثر کسب و کارها مجهز به فروش اینترنتی شده‌اند. این کار دو مزیت دارد، هم فروش فروشندگان افزایش پیدا می‌کند و هم خریدار خیلی راحت‌تر خریدش را انجام می‌دهد.

شرکت نیکوشیمی نیز جهت آسان کردن روش خرید برای مشتریان، سایت فروش را راه‌اندازی کرده است. متقاضیان می‌توانند از این طریق تمامی محصولات را به‌صورت یک جا مرور کرده و آنچه نیاز دارند را سفارش دهند.

کلام پایانی:

در این مقاله بررسی کردیم که تجهیزات آزمایشگاهی چیست و چه کاربردهایی دارد. نکته مهم در این زمینه خرید لوازم آزمایشگاهی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت است. سایت نیکوشیمی به‌عنوان یکی از تأمین‌کنندگان برتر کشوری در زمینه فروش انواع تجهیزات آزمایشگاهی، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز است. ویژگی بارز این مجموعه، مشاوره تخصصی و ارسال محصولات به سراسر کشور است که باعث شده همه مشتریان، خریدی رضایت‌بخش را تجربه کنند.

جهت استعلام قیمت تجهیزات آزمایشگاهی با کارشناسان فروش شرکت نیکوشیمی در ارتباط باشید.

0

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

ارسال نظر

ارسال

مقالات مرتبط

الکل سنج چیست و چه کاربردی دارد؟

الکل سنج چیست و چه کاربردی دارد؟

الکل سنج ابزاری جهت اندازه‌گیری میزان الکل در مایعات مختلف است. این ابزار شیشه‌ای بوده و دارای رنج اندازه‌گیری صفر تا صد است و با استفاده از این اعداد میزان الکل در مایعاتی چون آبمیوه و مشروبات الکلی را نشان می‌دهد.

دماسنج نواری

دماسنج نواری

آنچه در این محتوا با آن آشنا خواهید شد: معرفی دماسنج نواری چیست؟، طرز خواندن دماسنج نواری، دماسنج نواری چگونه کار می کند؟ دماسنج یا تب‌سنج نواری پیشانی و چگونگی کارکرد و طریقه خواندن و استفاده از دماسنج نواری تب‌سنج و در پایان درباره قیمت خرید دماسنج نواری و ...

دماسنج و انواع و کاربردهای آن

دماسنج و انواع و کاربردهای آن

دماسنج یکی از دستگاه‌های حیاتی در زندگی روزمره است که به ما اجازه می‌دهد دما را اندازه‌گیری کنیم. از کاربردهای گسترده این دستگاه می‌توان به اندازه‌گیری دما در پزشکی، کشاورزی، صنعت، آشپزی و حتی در آزمایشگاه‌ها اشاره کرد.

دماسنج جیوه ای چیست انواع کاربرد آن کدامند؟

دماسنج جیوه ای چیست انواع کاربرد آن کدامند؟

دماسنج جیوه ای چیست؟ گستره دمایی و روش کار دماسنج جیوه ای ویژگی های آن چیست؟ انواع دماسنج جیوه ای کدامند و تفاوت دماسنج جیوه ای و الکلی و انواع کاربردهای آن را نام ببرید...

خرید بهترین تجهیزات آزمایشگاهی از شرکت نیکوشیمی

خرید بهترین تجهیزات آزمایشگاهی از شرکت نیکوشیمی

شرکت نیکوشیمی بزرگترین فروش تجهیزات آزمایشگاهی یا خرید تجهیزات آزمایشگاهی در ایران میباشد . لیست تجهیزات آزمایشگاهی - خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی - شرکت تجهیزات آزمایشگاهی