نیکوشیمی>وبلاگ>کاربرد اسانس ها>چرا از اسانس نیکوشیمی استفاده می‌کنند؟
کاربرد اسانس ها1880
۱۴۰۲/۴/۲۳
چرا از اسانس نیکوشیمی استفاده می‌کنند؟

چرا از اسانس نیکوشیمی استفاده می‌کنند؟

چرا از اسانس استفاده می‌کنند؟

همانطور که می‌دانید امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند که به جای استفاده از بسیاری ترکیبات به صورت مستقیم اسانس آن را مصرف کنند. دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد که یکی آن‌ها سهولت مصرف این محصول می‌باشد. درست کردن آن تنها با استفاده از یک ترکیب انجام نشده و مواد شیمیایی متعددی را به آن اضافه می‌کنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید از دوران باستان این ترکیب روغنی در زندگی مردمانی همچون مصریان استفاده شده است. در آن زمان این محصول با نام‌های دیگری می‌شناختند. برای اینکه اطلاعات خود را در خصوص اسانس‌های مختلف کامل کنید با ما در ادامه همراه شوید.

اسانس چیست؟

در پاسخ به سوال اسانس چیست باید بگوییم که این محصول همانند روغن دارای حالت فراری بوده و به صورت رایج از گیاهان و ترکیباتی که دارای بو هستند همانند گل گرفته می‌شود. برای اینکه انواع گوناگون این روغن فرار تولید شود روش‌های متفاوتی وجود دارد. در این میان استفاده از تقطیر رایج‌ترین و ساده‌ترین روش است.

باید بدانید که اسانس با روغن‌های دیگری که در بازار وجود دارد کاملا متفاوت است. تفاوت‌های میان این دو شامل مشخصات ظاهری، ترکیبات تشکیل دهنده، کاربرد و همچنین روش استفاده می‌شود. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که این محصول برخلاف روغن‌های دیگر هیچ ضرری نداشته و کاملا بی‌خطر است. این موضوع کاملا وابسته به ترکیبات تشکیل دهنده و همچنین روشی که برای تولید استفاده شده می‌باشد.

کاربرد اسانس :

به جرات می‌توان گفت خاصیت‌های اسانس به اندازه‌ای زیاد بوده که در اکثر صنایع تولید کننده از آن استفاده می‌شود. باید بدانید که با توجه به نوع محصول روش استفاده از آن و همچنین کاربردی که داشته فرق می‌کند. بسیاری از پزشکان طب سنتی برای درمان بسیاری از مشکلات آن دسته از محصولاتی که خاصیت درمانی دارند تجویز می‌کنند. برای مثال محصولی که از گیاه ترنج استخراج می‌شود را می‌توان به صورت موضعی بر روی پوست ماساژ داد تا از این طریق مشکلات پوستی همچون اگزما برطرف و بهبود یابد.

با توجه به عطر و بوی بسیار قوی که داشته و همچنین به این دلیل که سریعا در فضا پخش می‌شود برای ساخت عطرهای مختلف نیز کاربرد دارد. برخی از افراد محصولاتی که از گل‌های خوشبو تولید می‌شود را برای خوشبو کردن لباس‌های خود و همچنین محیط زندگی استفاده می‌کنند. در ساخت بسیاری از لوازم آرایشی و بهداشتی همچون ماسک‌های تقویت کننده پوست و مو، انواع کرم‌های پودری، مرطوب کننده، سفید کننده و غیره نیز این محصول دخیل است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید برخی از انواع اسانس دارای خاصیت حشره کشی نیز می‌باشد. با توجه به این امر بسیاری از شرکت‌های تولید کننده حشره کش نیز از آن به عنوان ماده اولیه استفاده می‌کنند. وجود محصولاتی که بدین روش تولید شده در محیط برخلاف سایر حشره کش‌های دیگر ضرری نداشته و کاملا با محیط زیست زندگی انسان سازگاری دارد. محصولاتی وجود دارد که از فاسد شدن غذا نیز جلوگیری به عمل می‌آورد. با توجه به این امر به عنوان یکی از بهترین مواد نگهدارنده غذا نیز محسوب می‌شود.می‌شود.

ویژگی های اسانس :

انواع اسانس دارای ویژگی‌های منحصر به فردی بوده که آن را از سایر روغن‌های دیگر متمایز کرده است. این محصول در حالتی که تازه تولید شده کاملا بی‌رنگ و شفاف است البته این احتمال وجود دارد که پس از مدتی رنگ آن به تیرگی رود. در صورتی که در معرض هوا قرار داشته باشد ترکیبات موجود در آن اکسید می‌شود و در واقع علت تیرگی آن پس از مدتی نیز همین امر است.

با توجه به اینکه از ماندگاری بالایی برخوردار هستند با گذشت زمان هیچ تفاوتی در طعم آن ایجاد نشده و همانند روز اول آن باقی می‌ماند. از ترکیباتی همچون اسیدهای چرب اشباع شده و گلیسیرین که ضررهای متعددی برای سلامتی دارد برای ساخت این محصول استفاده نکرده اند. در صورتی که این محصول را در دمای محیط و یا دماهای بالا قرار دهید به مرور خواهید دید که محتوای موجود در آن کم و تبخیر شده است.

انواع اسانس :

در صورتی که بخواهیم اسانس را به دو دسته کلی تقسیم‌بندی کنیم خواهیم گفت که این محصول دو حالت کلی خوراکی و غیر خوراکی دارد. محصولات غیر خوراکی به صورت رایج در صنایع دارای کاربرد است. خوراکی نیز خود شامل موارد گوناگونی می‌شود. اسانس‌های میوه‌ای یکی از پرطرفدارترین محصولات بازار است. می‌توان انواع محصولات پرتقالی، موزی، سیبی و غیره را به صورت مستقیم میل نمود و یا به انواع کیک، شیرینی و دسر اضافه کرد.

اسانس‌های غیر میوه‌ای نیز خود موارد متعددی دارد. محصولات زعفرانی، کشمشی، وانیلی شامل این دسته می‌شود. به صورت رایج در هنگام پخت غذاهای مختلف می‌توان از این روغن فرار استفاده کرد. برای مثال می‌توان به جای دم کردن زعفران که وقت زیادی را گرفته برای رنگ دهی برنج این محصول را اضافه نمود.

خرید اسانس :

امکان خرید انواع اسانس‌های اسطوخودوس، زعفرانی، موزی، وانیلی و غیره به صورت عمده و یا جزئی وجود دارد. نکته‌ای که در زمان خرید وجود داشته بررسی برند تولید کننده این روغن فرار و اطمینان از معتبر بودن آن است. با توجه به اینکه اکثر این محصولات به صورت خوراکی و یا موضعی برای بدن استفاده شده بی‌کیفیت بودن آن عوارض بسیار زیادی را به وجود می‌آورد.

فروش اسانس :

به خاطر کاربردهای بی‌شمار و همچنین مزایای فراوانی که این روغن فرار داشته میزان معاملات و خرید و فروش آن به میزان زیادی انجام می‌شود. مراکز فروش انواع اسانس گیاهی، گل، میوه‌ای و غیره با طعم و رایحه‌های مختلف در سراسر کشور فعال هستند و این محصول را به مشتریان تحویل می‌دهند. تنوع محصولاتی که درون این فروشگاه‌های حضوری و آنلاین وجود دارد از نظر برند تولید کننده و ویژگی‌های ظاهری بسیار زیاد می‌باشد.

اسانس طبیعی - اسانس معطر - خواص اسانس - اسانس کشمش

خرید اینترنتی اسانس :

با توجه به شلوغ و پر رفت و آمدن بودن جاده‌ها اکثر مشتریان اسانس مخصوصا خریداران عمده مایل هستند به صورت اینترنتی سفارش محصول را انجام دهند. محصولات متنوع با کیفیت‌های مختلف در فروشگاه‌های اینترنتی قرار داده شده که می‌توان با بررسی انتخاب نهایی را انجام داد. از طرفی دیگر امکان ارتباط برقرار کردن با برخی از کارشناسان فروش اینترنتی نیز وجود دارد که از این طریق می‌توان کلیه اطلاعات مورد نیاز در خصوص این روغن‌های فرار پر مصرف را بدست آورد.

فروش اینترنتی اسانس :

فروش انواع اسانس در بسته‌بندی‌های کاملا بهداشتی و مناسب به صورت اینترنتی توسط شرکت نیکوشیمی در حال انجام است. می‌توانید از طریق سایت شرکت نیکوشیمی یا به صورت تلفنی هر کدام از محصولاتی که مورد نظرتان بوده خریداری کنید. تمامی مراحل بسته‌بندی و حمل و نقل کالا پس از ثبت سفارش شما به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

جهت استعلام قیمت اسانس با کارشناسان فروش شرکت نیکوشیمی در ارتباط باشید.

0

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

ارسال نظر

ارسال

مقالات مرتبط

طرز تهیه عطر با اسانس

طرز تهیه عطر با اسانس

ایجاد عطر با استفاده از اسانس بسیار آسان است و تنها با چند عطر قابل انجام است. شما می توانید عطر خود را برای استفاده شخصی بسازید یا می توانید آن را به دوست خود بدهید. از یک فروشگاه محلی دیدن کنید تا روغن های ضروری را امتحان کنید تا ببینید چه عطرهایی را دوست دارید. شما می توانید با ساخت عطر خود ترکیبات و کیفیت عطر خود را کنترل کنید.

کولا چیست؟ میوه و دانه کولا و کاربردهای آن

کولا چیست؟ میوه و دانه کولا و کاربردهای آن

ولا و دانه های آن به زمان‌های خیلی قدیم برمی‌گردد. در گذشته مردم بر این باور بودند که گیاه کولا خواص درمانی زیادی دارد. امروزه از دانه کولا به عنوان طعم دهنده در بسیاری از مواد خوراکی همچون آبنبات، آدامس، انواع نوشیدنی‌ها و .. استفاده می‌شود‌. میوه کولا تقریبا اندازه ...

کیفیت اسانس به چه چیزهایی بستگی دارد؟

کیفیت اسانس به چه چیزهایی بستگی دارد؟

فروش اسانس - خرید اسانس - اسانس - اسانس خوراکی - اسانس خارجی - انواع اسانس خوراکی میوه ای - اسانس میوه را از کجا تهیه کنیم - لیست اسانس های خوراکی - طرز استفاده از اسانس خوراکی - اسانس طعم دهنده مشروب - خرید اسانس خوراکی مایع - انواع اسانس های میوه‌ای

چرا از اسانس نیکوشیمی استفاده می‌کنند؟

چرا از اسانس نیکوشیمی استفاده می‌کنند؟

اسانس خوراکی قنادی - اسانس خوراکی خارجی - اسانس خوراکی حرارتی - اسانس خوراکی گل محمدی - اسانس به انگلیسی - اسانس خوراکی - خرید اسانس عطر عمده - خرید اسانس ویپ - فروش اسانس گیاهی - شرکت اسانس - اسانس کشمش

خرید اینترنتی اسانس

خرید اینترنتی اسانس

اسانس خوراکی - قیمت اسانس - لیست قیمت اسانس - خرید اسانس روغنی - بازار فروش اسانس در تهران - طرز استفاده از اسانس خوراکی - اسانس خوراکی خارجی - قیمت اسانس رقابتی - اسانس نیکوشیمی -