نیکوشیمی>وبلاگ>کاربرد اسانس ها>کیفیت اسانس به چه چیزهایی بستگی دارد؟
کاربرد اسانس ها2510
۱۴۰۲/۴/۲۶
کیفیت اسانس به چه چیزهایی بستگی دارد؟

کیفیت اسانس به چه چیزهایی بستگی دارد؟

کیفیت اسانس به چه چیزهایی بستگی دارد؟

زندگی شهری امروزی بدون استفاده از مواد شیمیایی غیر ممکن است و تقریبا در تمامی عرصه‌های زندگی از این مواد استفاده می‌شود. نکات مثبت این مواد شیمیایی به قدری زیاد است که نکات منفی آن در نظر گرفته نمی‌شود. اسانس نیز از جمله مواد شیمیایی است که در زمینه‌هایی نظیر غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی جزوی از مواد اولیه مهم به‌شمار می‌روند. اما آیا می‌توان از هر نوع اسانسی استفاده کرد؟ کیفیت اسانس به چه چیزهایی بستگی دارد؟ در این مقاله ضمن پاسخ به این سوالات، نکات مهمی از جمله چگونگی خرید و فروش اسانس، شرح داده شده است.

اسانس چیست ؟

اسانس ماده‌ای فرار است که توسط فرایندهای فیزیکی از گیاهان گرفته می‌شود. این مواد از قسمت‌های مختلف گیاهان دارویی گرفته می‌شود. اسانس به قدری فرار است که اگر آن را در حرارت معمولی و در معرض هوا قرار دهیم، به سرعت تبخیر می‌شوند. به همین خاطر به آن‌ها روغن‌های فرار نیز گفته می‌شود.

اسانس‌ها معمولا ترکیباتی بی‌رنگ هستند و هنگامی‌که به تازگی تهیه شده باشند به مرور اکسیده و رزینی شده و رنگ آن‌ها تیره می‌شود. برای جلوگیری از این تغییرات، اسانس‌ها را در ظروف مات، سربسته و در جایی خشک و خنک نگهداری می‌کنند. انواع اسانس با کیفیت‌های گوناگون در بازار وجود دارد که شناخت بهترین آن مستلزم دانش و مهارت بالا است. متداول‌ترین راه تشخیص کیفیت اسانس مطلوب، عطر تند و ماندگاری بالای آن است. به‌طوری‌که حتی تا چند روز پس از استفاده، بوی خود را نگه می‌دارد.

کاربرد اسانس :

انواع اسانس با توجه به روش تولید و همچنین مواد اولیه‌ای که از آن حاصل می‌شوند، در زمینه‌های متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دسته از مواد به علت داشتن خواص درمانی متعدد، در عطاری‌ها نیز به فروش می‌رسند. همچنین برخی از انواع اسانس‌ها به دلیل داشتن بوی مطبوع، در صنایع عطرسازی نیز استفاده می‌شوند. علاوه بر این، برخی دیگر به دلیل عطر و طعم دلنشین در قنادی‌ها نیز در دسترس مردم قرار می‌گیرند.

البته صنایع دیگری نظیر آرایشی و داروسازی هم از اسانس‌ها استفاده می‌کنند. به هر میزان که کیفیت اسانس بالاتر باشد، محصولات نهایی نیز از کیفیت بیشتر و بهتری برخوردار خواهند بود. بدین ترتیب، اسانس‌ها نقش بسیار جدی را در جذابیت عطر و طعم و همچنین خواص مواد، بر عهده دارند.

ویژگی‌های اسانس :

انواع اسانس‌هایی که در بازار به صورت عمده و یا تکی به فروش می‌رسند، علیرغم وجود تفاوت‌ها، شباهت‌هایی نیز با یکدیگر دارند. در این قسمت قصد داریم به بررسی مهم ترین ویژگی‌های مشترکی که در بین انواع اسانس‌ها وجود دارد، بپردازیم. اسانس‌ها به هر میزان که از ویژگی‌های یاد شده ملموس‌تر و شفاف‌تر برخوردار باشند، کیفیت بیش‌تری دارند.

اسانس ترکیباتی بدون رنگ و بو است.

در مجاورت هوا به سرعت تغییر رنگ داده و تیره می‌شوند.

با گذر زمان فاسد و یا ترش نخواهند شد.

بسیار فرار هستند؛ به طوری‌که در دمای اتاق نیز تبخیر می‌شوند.

دارای خواص ضد میکروبی، ضد التهاب، ضد سرطان و اکسیدان می‌باشند.

کیفیت اسانس :

کیفیت اسانس رابطه مستقیمی با طرز تهیه این محصول و همچنین متابولیسم گیاه مربوطه دارد. می‌توان گفت که این موارد نیز تابع اقلیم گیاه است. بدین ترتیب، به هر میزان که گیاه مربوطه در محیط طبیعی خود، با کیفیت بهتری تولید شود، می‌تواند بیشترین و بهترین اسانس را از آن استخراج کرد. سه عامل آب، هوا و نور برای تمامی اسانس‌ها جزوی از المان‌هایی به‌ شمار می‌روند که در کیفیت اسانس بسیار مفید می‌باشند.

معمولا در آب و هوای نسبتا گرم، میزان و کیفیت اسانس نسبت به آب و هوای سرد بیش‌تر است. علاوه بر این، وجود نور آفتاب و افزایش شدت آن نیز، در برخی گونه‌های گیاهی، منجر به افزایش غدد ترشح‌ کننده و در نتیجه افزایش اسانس خواهد شد. محققان در طی تحقیقاتی دریافتند که میزان مواد موثر در بخش سبز گیاهان نیز وجود دارد.

خرید اسانس :

در صورتی‌که قصد خرید یکی از انواع اسانس را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که معیارهایی که برای شناخت اسانس با کیفیت معرفی شده است را مطالعه کنید. چرا که انواع اسانس با برندهای مختلفی در بازار وجود دارند و همه آن‌ها نیز از کیفیت و عطر و بوی مطبوعی برخوردار نیستند. انتخاب اسانس بی کیفیت نیز قطعا موجب خراب شدن محصول نهایی شما خواهد شد. بدین ترتیب لازم است حتما از کیفیت اسانس، اطمینان لازم را داشته باشید.

فروش اسانس :

فروشگاه‌های زیادی در زمینه فروش انواع اسانس و مواد شیمیایی فعالیت می‌کنند. کوچکترین کوتاهی در روند بسته‌بندی و حمل و نقل مواد تا حد زیادی می‌تواند بر کیفیت اسانس تاثیرگذار باشد. معتبرترین فروشگاه‌های فروش اسانس و مواد شیمیایی برای راحتی مشتریان خود، علاوه بر فروش حضوری، به صورت اینترنتی نیز محصولات خود را به فروش می‌رسانند.

خرید اینترنتی اسانس :

انواع اسانس به دو صورت حضوری و غیر حضوری به فروش می‌رسند. شما با شناسایی شرکت‌هایی که بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را ارائه می دهند، می‌توانید در بسیاری از هزینه‌ها صرفه جویی کنید. همچنین با خرید از فروشگاه‌های معتبر می‌توانید با اطمینان خاطر از نحوه حمل و نقل و بسته بندی، محصول مورد نظر خود را به صورت تکی و عمده، خریداری نمایید.

فروش اینترنتی اسانس :

فروش اینترنتی اسانس با حذف واسطه‌ها، گزینه مقرون به صرفه‌ای برای شما مشتریان عزیز است. به همین خاطر با شناخت بهترین فروشگاه‌هایی که در زمینه تامین انواع اسانس فعالیت می‌کنند، می‌توانید بهترین خرید را داشته باشید. انواع اسانس با ماشین‌آلات پیشرفته‌ای که شرایط مختلف آن متناسب با نگهداری مواد شیمیایی است، منتقل می‌شود. به همین خاطر جای هیچ‌گونه نگرانی از بابت نحوه ارسال محصولات و کاهش کیفیت اسانس وجود ندارد.

سخن پایانی :

انواع اسانس با کیفیت‌های گوناگونی در بازار وجود دارند. همه ما در زندگی روزمره حداقل یکبار از موادی استفاده کرده‌ایم که دارای اسانس هستند. این مواد شامل عطر، غذا، شامپو، دارو و ... می باشد. بدین ترتیب، اسانس‌ها نقش بسیار گسترده‌ای در زندگی روزمره ما دارند. به همین خاطر باید نسبت به کیفیت اسانس‌هایی که استفاده می‌کنیم، حساسیت زیادی به خرج دهیم. چرا که اسانس به عنوان مواد اولیه تاثیر زیادی در کیفیت محصول نهایی خواهد گذاشت. مجموعه ما با نام تجاری نیکوشیمی آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. نیکوشیمی در زمینه فروش انواع اسانس خوراکی، مواد شیمیایی، پودرهای فلزات و تجهیزات آزمایشگاهی توانسته خوش بدرخشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره‌ای کاملا رایگان با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت اسانس با کارشناسان فروش شرکت نیکوشیمی در ارتباط باشید.

09126724265

09196030122

02133727494

شرکت نیکوشیمی

0

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

ارسال نظر

ارسال

مقالات مرتبط

طرز تهیه عطر با اسانس

طرز تهیه عطر با اسانس

ایجاد عطر با استفاده از اسانس بسیار آسان است و تنها با چند عطر قابل انجام است. شما می توانید عطر خود را برای استفاده شخصی بسازید یا می توانید آن را به دوست خود بدهید. از یک فروشگاه محلی دیدن کنید تا روغن های ضروری را امتحان کنید تا ببینید چه عطرهایی را دوست دارید. شما می توانید با ساخت عطر خود ترکیبات و کیفیت عطر خود را کنترل کنید.

کولا چیست؟ میوه و دانه کولا و کاربردهای آن

کولا چیست؟ میوه و دانه کولا و کاربردهای آن

ولا و دانه های آن به زمان‌های خیلی قدیم برمی‌گردد. در گذشته مردم بر این باور بودند که گیاه کولا خواص درمانی زیادی دارد. امروزه از دانه کولا به عنوان طعم دهنده در بسیاری از مواد خوراکی همچون آبنبات، آدامس، انواع نوشیدنی‌ها و .. استفاده می‌شود‌. میوه کولا تقریبا اندازه ...

کیفیت اسانس به چه چیزهایی بستگی دارد؟

کیفیت اسانس به چه چیزهایی بستگی دارد؟

فروش اسانس - خرید اسانس - اسانس - اسانس خوراکی - اسانس خارجی - انواع اسانس خوراکی میوه ای - اسانس میوه را از کجا تهیه کنیم - لیست اسانس های خوراکی - طرز استفاده از اسانس خوراکی - اسانس طعم دهنده مشروب - خرید اسانس خوراکی مایع - انواع اسانس های میوه‌ای

چرا از اسانس نیکوشیمی استفاده می‌کنند؟

چرا از اسانس نیکوشیمی استفاده می‌کنند؟

اسانس خوراکی قنادی - اسانس خوراکی خارجی - اسانس خوراکی حرارتی - اسانس خوراکی گل محمدی - اسانس به انگلیسی - اسانس خوراکی - خرید اسانس عطر عمده - خرید اسانس ویپ - فروش اسانس گیاهی - شرکت اسانس - اسانس کشمش

خرید اینترنتی اسانس

خرید اینترنتی اسانس

اسانس خوراکی - قیمت اسانس - لیست قیمت اسانس - خرید اسانس روغنی - بازار فروش اسانس در تهران - طرز استفاده از اسانس خوراکی - اسانس خوراکی خارجی - قیمت اسانس رقابتی - اسانس نیکوشیمی -