نیکوشیمی>وبلاگ>کاربرد اسانس ها>تفاوت اسانس با ادکلن
کاربرد اسانس ها400
۱۴۰۳/۶/۲۰
تفاوت اسانس با ادکلن

تفاوت اسانس با ادکلن

تفاوت های اساسی، عطر و ادکلن و اسانس

حتما تا به حال در بازارها و فروشگاه های تجاری با افرادی که به شما تستر های عطری تعارف می کنند، برخورد کرده اید! در واقع این کاغذ های تستر عطر آغشته به اسانس های عطری هستند تا شما را برای خرید عطر های مختلف متمایل کنند، اما عطری که از روی این تستر ها خریداری می کنید با ترکیبات عطر شما کاملا متفاوت است!

در واقع کاغذی که شما به عنوان تستر برای خرید تست می کنید دارای اسانس های عطری است در حالی که شما در استفاده روزانه عطر یا ادکلن خریداری می کنید، اگر از علاقمندان به دنیای عطر و اسانس ها هستید با این وبلاگ از نیکوشیمی همراه ما باشید تا تفاوت های اساسی اسانس ها با عطر و ادکلن را بررسی کنیم.

تفاوت عطر و اسانس و ادکلن در چیست؟

تفاوت بین عطر و اسانس و ادکلن بیشتر به ترکیبات آنها بر میگردد، در مورد ترکیبات بین اسانس و عطر و ادکلن می توان گفت که اسانس ها بافتی روغنی دارند که از عصاره گیری مواد معطر طبیعی مانند گیاهان عطری، گلها و حتی برخی میوه ها بدست می آید، این اسانس ها در ترکیبات پایه ی عطر ها در غلظت ها و کیفیت های متنوعی استفاده می شوند و عطر ها نیز در ترکیبات پایه ی ادکلن ها به همین منوال مورد استفاده قرار می گیرند.

عطر ها بسته به نوع غلظت تا ۹۰ درصد دارای اسانس های خالص عطری هستند که به علت برخورداری از اسانس های معطر دارای ماندگاری بالایی هستند، در واقع ترکیب اسانس های عطری با فیکساتور، عطر ها را تشکیل می دهند.

این در حالی است که ادکلن نیز دارای اسانس های عطری و همچنین عطر با ترکیبات دیگری مانند الکل می باشد ، ادکلن ها معمولا از ترکیب اسانس هایی که دارای ۲ تا ۵ درصد پرفیوم در ترکیباتشان هستند، تشکیل می شوند و متشکل از اسانس های روغنی، نگهدارنده ها و فیکساتور ها و همچنین الکل هستند.

از دیگر تفاوت های اسانس و عطر و ادکلن همچنین می توان به دسته بندی آن ها اشاره کرد، این دسته بندی ها بر اساس میزان استفاده از ترکیبات پایه مانند درصد غلطت اسانس و میزان الکل و فیکساتور آنها می تواند تعیین شود.

عطر بهتر است یا اسانس

اسانس یا عطر و ادکلن، کدام یک بهتر است؟

با توجه با توضیحاتی که طبق تفاوت اسانس، عطر و ادکلن دادیم، شاید برایتان سوال پیش بیاید که کدام یک از این فرآورده های عطری می توانند برای استفاده بهتر باشند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که با توجه به سلایق بویایی های متفاوت هر فرد، نمی توان یک قاعده ی کلی در رابطه با بهتر بودن عطر یا ادکلن و اسانس گفت، اما بسته به فاکتور های مانند طبیعی بودن رایحه ها، عدم احتمال حساسیت و پخش بو و همچنین ماندگاری می توان گفت که اسانس ها دارای ترکیبات طبیعی هستند و احتمال حساسیت زایی بسیار کمتری در مقایسه با ادکلن ها و عطر ها دارند و عطر ها نیز به علت داشتن الکل کمتری به نسبت ادکلن ها و همچنین درصد غلظت اسانس بیشتر، ماندگاری بیشتری به نسبت ادکلن دارند.

بررسی تفاوت های اسانس، عطر و ادکلن در نیکوشیمی

در این وبلاگ از نیکوشیمی به بررسی تفاوت های اساسی در بین اسانس های عطری، عطر و ادکلن پرداختیم، شما می توانید برای تهیه اسانس های معطر یا اسانس های میوه ای با کیفیت بالا به فروشگاه های فروش اسانس نیکوشیمی سر بزنید، یکی از راهکارهای ساده خرید اینترنتی است. بسیاری از فروشگاه های معتبر در کنار خرید حضوری، خرید اینترنتی را نیز فراهم کردهاند تا افراد به راحتی و به صورت اینترنتی این محصول را خریداری و درب منزل دریافت کنند. نکته قابل توجه فروشگاه نیکوشیمی ارسال به سراسر کشور با کمترین زمان ممکن است، بنابراین دغدغه مسافت را نداشته باشید و با مراجعه به معتبرترین سایت های فروش اسانس نیکوشیمی انواع اسانس های عطری را ثبت سفارش کنید.

خرید انواع اسانس های عطری

خرید اسانس های عطری در نیکوشیمی به صورت آنلاین

استفاده از اسانس های عطری و خوشبو کننده به عنوان یک خوشبو کننده طبیعی، علاوه بر ایجاد رایحه های خوشبو در محیط می تواند بوهای نامطبوعی را از بین ببرد، به محض اضافه کردن اسانس های خوشبو کننده به فضای منزل می توانید متوجه شوید که به چه سرعت به دفع بوی بد خانه کمک می کنند، پس اگر افراد خانه و یا میهمان های شما سیگار می کشند می توانید جهت خوشبو کردن خانه از اسانس های عطری استفاده کنید.

اسانس های عطری متنوعی در سایت نیکوشیمی موجود هستند، همچنین انواع اسانس های صنعتی، اسانس های میوه ای و معطر در بسته بندی ها و وزن متفاوت در سایت نیکوشیمی خدمت خریداران گرامی ارائه می شود.

شرکت نیکو شیمی به عنوان برترین وارد کننده اسانس های عطری، اسانس های میوه ای، اسانس های تنباکویی و انواع اسانس ها با برخورداری از دانش و تجربه تولید و توزیع آنها بیش از ۷ سال است که در این زمینه فعالیت می کند، شما می توانید برای تهیه ی انواع اسانس های میوه ای و عطری در بالاترین کیفیت و غلظت ممکن با مشاورین و متخصصین ما در تماس باشید؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نوع فروش ثبت سفارشات و همکاری می توانید با نیکو شیمی تماس حاصل فرمایید.

0

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

ارسال نظر

ارسال

مقالات مرتبط

سفری به دنیای اسانس ها

سفری به دنیای اسانس ها

ازجمله کاربرد اسانس ها میتوان به تهیه انواع خوراکی، کیک و خواص دارویی و درمانی آنها اشاره کرد.

بهترین اسانس خوشبو کننده هوا

بهترین اسانس خوشبو کننده هوا

اسانس های طبیعی و میوه را میتوان بهترین نوع اسانس های خوشبو کننده هوا دانست که این روزها تنوع آنها بسیار چشم گیر است.

تفاوت اسانس با ادکلن

تفاوت اسانس با ادکلن

اصلی ترین تفاوت ادکلن و اسانس در بافت آنها است چراکه اسانس ها بافتی روغنی داشته و ادکلن بافت مایع دارد.

بهترین اسانس برای بخور سرد کدام است؟

بهترین اسانس برای بخور سرد کدام است؟

بخور سرد میتواند در بهبود سینوزیت و سردرد تاثیر گذار باشد به همین جهت کاربرد درمانی دارد و استفاده از اسانس مناسب بخور سرد میتواند در بهبود آن تاثیر گذار باشد.

رنگ های سنتتیک چیست؟

رنگ های سنتتیک چیست؟

رنگ های سنتتیک همان رنگ های مصنوعی می باشند که در آزمایشگاه ها ساخته شده و دارای کاربرد های فراوانی هستند