نیکوشیمی>وبلاگ>اسانس ها>بهترین اسانس خنک برای ویپ
اسانس ها1120
۱۴۰۳/۷/۳۰
بهترین اسانس خنک برای ویپ

بهترین اسانس خنک برای ویپ

جویس ویپ

جویس چیست؟ جویس یا مایع الکترونیکی به محلول مایعی اطلاق می‌شود که معمولاً در سیگار الکترونیکی استفاده می‌شود، همچنین به عنوان ویپ هم شناخته می‌شود. مایعات الکترونیکی عموماً حاوی سطوح مختلف نیکوتین، طعم دهنده‌ها و گلیسیرین و یا پروپیلن گلیکول هستند. یک سیگار الکترونیکی مایع الکترونیکی را برای تولید بخاری که کاربر استنشاق می‌کند گرم می کند.

بهترین جویس های خنک

جویس های ویپ انواع مختلفی دارند؛ ازجمله بهترین اسانس های ویپ میتوان به اسانس بلومیس، اسانس دو سیب و اسانس پرتغال اشاره کرد. در ادامه برخی از بهترین طعم دهنده های خنک ویپ را مورد بررسی قرار داده ایم:

جویس تمشک آبی یخ

جویس تمشک آبی یخ برند تویست دارای طعم ملس تمشک آبی با یخ است که حسی بسیار خوبی را به فرد منتقل می‌‌کند. طعم تمشک آبی در این جویس ویپ حس تازگی و شیرینی تمشک آبی را به شما منتقل میکند. وجود یخ در این جویس باعث میشود تا احساس خنکی و تازگی در دهان شما ایجاد شود. در پاف اول، طعم تمشک آبی به طرز بسیار خوبی در دهان شما می ‌نشیند. در بازدم، خنکی یخ با طعم تمشک آبی کامل می‌شود و حسی تازه به آن می‌‌بخشد.

جویس لیموناد توت فرنگی

جویس لیموناد توت فرنگی یخ تویست با ترکیب طعم لیموناد تازه توت فرنگی شیرین، به شما کمک میکند تا از یک ترکیب خنک و تازه لذت ببرید. البته با اضافه کردن عصاره یخ به این ترکیب، برای شما یک تجربه فوق العاده میسازد. با ترکیب توت فرنگی، لیموناد و عصاره یخ، این محصول طعم خوش را به فرد ارائه می‌دهد که در روزهای گرم مناسب است.

طعم دهنده ویپ توت فرنگی

جویس تنباکو نعناع دینر لیدی

جویس تنباکو نعناع دینر لیدی ترکیب شده از طعم تنباکوی نعنایی و خنکی است. این جویس برای فردی که به دنبال طعمی خوش و خنک میباشد، عالی است. جویس تنباکو نعناع دینر لیدی دارای طعمی قوی از تنباکو است که با خنکی نعناع کامل می‌شود. طعم تنباکو در این جویس بسیار طبیعی و خنکی نعناع بسیار عالی است.

جویس هندوانه یخ دینر لیدی

اسانس هندوانه دینر لیدی یک ترکیب نوآورانه از تازگی و شیرینی هندوانه با چاشنی یخ است. طعم هندوانه در این جویس به قدری دقیق و متعادل ترکیب شده که شیرینی طبیعی هندوانه را برای شما به ارمغان میاورد. علاوه بر این، استفاده از یخ باعث می ‌شود که تجربه ویپینگ تازه‌‌تر و جذاب ‌تری داشته باشید.

جویس سیب یخ دینر لیدی

جویس سیب یخ دینر لیدی ترکیبی از پاستیل شیرین و سیب سبز ترش را به شما ارائه میدهد. در هر پاف، ابتدا طعم سیب سبز ترش و تازه را با همه وجود حس می‌کنید. سپس طعم شیرین پاستیل را حس خواهید کرد. طعم پاستیل در این جویس بسیار عالی است.

جویس انبه یخ بازوکا

جویس انبه یخ بازوکا، طعمی جذاب و عالی از انبه استوایی شیرین همراه با خنکی یخ را در شما احیا میکند. این جویس برای افراد مشکل پسند بسیار خوب است. اگر به طعم‌های شیرین و خنک علاقه دارید، این جویس میتواند دلخواهتان باشد.

جویس سیب یخ بازوکا

جویس سیب یخ بازوکا، یک جویس جذاب و خوش طعم که طعم میوه سیب سبز، پاستیل سیب سبز و خنکی یخ را در خود ترکیب کرده و در همان کام اول حس بی نظیری را به شما خواهد داد. این جویس بازوکا متمایل به شیرین است و برای افراد زیادی جذابیت دارد. تجربه طعمی از سیب سبز ترش یخی و آب نبات شیرین جویس سیب یخ بازوکا طعم ترش و شیرین دارد.

جویس بمب انگور یخ ویگاد

جویس بمب انگور یخ ویگاد، دارای مزه شیرین انگور سیاه و خنکی یخ است. در اولین پاف، طعم شیرین و ملس انگور شما را غافلگیر می کند و دهان شما را خوش طعم می‌کند. در پاف های بعدی، طعم خنک ، مزه انگور را تکمیل می‌کند و شما را خنک می‌کند.

جویس توت فرنگی یخ ویگاد

اسانس توت فرنگی، جویسی بی نظیر است که از ترکیب طعم توت فرنگی شیرین، همراه با طعم خنک یخ تهیه شده است. در ابتدا، طعم توت فرنگی را به طور کامل احساس می‌کنید. طعم شیرین و ترش توت فرنگی، با بافت آبنباتی و پاستیلی، ترکیبی لذیذ و جذاب را ایجاد می‌کند.

جویس بمب سیب یخ ویگاد

جویس بمب سیب یخ ویگاد یکی از بهترین جویس‌‌های برند آمریکایی VGOD است. این جویس طعمی خوشم و میوه‌‌ای از سیب‌‌های ترش و شیرین، و پاستیل سیب خوش طعم را به همراه خنکی یخ برایتان به ارمغان می‌‌آورد. این جویس دارای طعمی ترکیبی از طعم‌ های ترش و شیرین و خنک است که حس شادابی را در شما ایجاد میکند.

جویس خنک هندوانه

جویس هندوانه یخ رایپ ویپز

جویس هندوانه یخ رایپ ویپز با طعم تابستانی و بسیارخوب، برای هر فردی مناسب است و یکی از بهترین طعم‌ها در بین جویس‌ها است و حالتی خنک دارد. ترکیب شیرینی هندوانه و خنکی یخ باعث میشود یک تجربه منحصر به فرد از ویپینگ برای فرد داشته باشد. این جویس رایپ ویپ معمولا در فصول گرم سال تقاضای بیشتری دارد.

کلام آخر

ما در این مطلب سعی نمودیم بهترین جویس‌های خنک را خدمت شما معرفی کنیم. اما توصیه میکنیم قل از استفاده از این نوع محصولات حتما با متخصص مشورت نمایید و سپس استفاده نمایید.

0

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

ارسال نظر

ارسال

مقالات مرتبط

بهترین اسانس خنک برای ویپ

بهترین اسانس خنک برای ویپ

انتخاب طعم ویپ بسیار سلیقه ای است اما جویس های خنک ازجمله طعم دهنده هایی هستند طرفداران بسیاری در میان دیگر انواع جویس ها دارند.

آیا اسانس ویپ قند دارد؟

آیا اسانس ویپ قند دارد؟

این روزها ویپ به جایگزینی مناسب برای استفاده از سیگار شده است اما سوال مهمی که پیش می آید این است که آیا اسانس های ویپ قند دارند و برای افراد دارای دیابت مضر است؟

5 اسانس عطری که شما را از شر میگرن خلاص میکند

5 اسانس عطری که شما را از شر میگرن خلاص میکند

اسانس های طبیعی میتواند در درمان و یا بهبود میگرن بسیار کمک کننده باشند؛ به عنوان مثال اسانس اسطوخودوس در بهبود درد میگرن بسیار تاثیر گذار میباشد.

طرز تهیه عطر با اسانس

طرز تهیه عطر با اسانس

ایجاد عطر با استفاده از اسانس بسیار آسان است و تنها با چند عطر قابل انجام است. شما می توانید عطر خود را برای استفاده شخصی بسازید یا می توانید آن را به دوست خود بدهید. از یک فروشگاه محلی دیدن کنید تا روغن های ضروری را امتحان کنید تا ببینید چه عطرهایی را دوست دارید. شما می توانید با ساخت عطر خود ترکیبات و کیفیت عطر خود را کنترل کنید.

کولا چیست؟ میوه و دانه کولا و کاربردهای آن

کولا چیست؟ میوه و دانه کولا و کاربردهای آن

ولا و دانه های آن به زمان‌های خیلی قدیم برمی‌گردد. در گذشته مردم بر این باور بودند که گیاه کولا خواص درمانی زیادی دارد. امروزه از دانه کولا به عنوان طعم دهنده در بسیاری از مواد خوراکی همچون آبنبات، آدامس، انواع نوشیدنی‌ها و .. استفاده می‌شود‌. میوه کولا تقریبا اندازه ...