نیکوشیمی>وبلاگ>کاربرد اسانس ها>بهترین اسانس برای بخور سرد کدام است؟
کاربرد اسانس ها1350
۱۴۰۳/۵/۳۱
بهترین اسانس برای بخور سرد کدام است؟

بهترین اسانس برای بخور سرد کدام است؟

بهترین اسانس ها برای بخور سرد

داشتن دستگاه بخور سرد یکی از واجبات هر خانه ای و انجام دادن بخور سرد جهت رفع سینوزیت و سردرد به صورت منظم یکی از فعالیت های است که افراد در روتین هفتگی خود باید بگنجانند، با اینکه استفاده از بخور سرد فقط به بهبود خلق و خو و کاهش سردرد خلاصه نمی شود و استفاده از آن شامل موارد مختلفی مانند فیشیال پوست و آروما تراپی نیز می باشد، اما بسیاری از افراد راه های مختلف استفاده از آن و اسانس های که می توانند از آنها در بخور سرد استفاده کنند را نمی دانند!

به همین خاطر در این وبلاگ از نیکوشیمی قصد داریم بهترین اسانس هایی که می توانید برای بخور سرد استفاده کنید که جنبه ی درمانی نیز دارند را به شما معرفی کنیم.

۴ تا از بهترین اسانسی که می توانید در دستگاه بخور سرد استفاده کنید!

در انتخاب بهترین اسانس ها جهت استفاده در دستگاه بخور و بخور سرد در وهله اول باید به نوع استفاده، فواید و خواص هر اسانس و نوع کاربردی که دارد توجه کرد، تأثیرات اسانس ها بر سلامتی جسم و روح فرد می تواند متفاوت باشد و شما برای انتخاب هر اسانس باید به مورد مصرف خودتان توجه داشته باشید، این مصرف می تواند جهت بهبود خلق و خو یا حتی درمان آکنه های پوستی باشد.

از خوشبو ترین رایحه های اسانس های طبیعی که دارای خواص بسیاری هستند می توان به اسانس گل رز، اسانس یاس و اسانس اسطوخودوس اشاره کرد که در ادامه این مقاله به معرفی و نحوه خرید آن می پردازیم.

اسانس یاس، از بهترین اسانس ها برای بخور سرد

اسانس گل یاس به دلیل خاصیت ضد استرس و ضد افسردگی که دارد، نه تنها باعث ایجاد رایحه ای خوش در اطراف خانه می شود بلکه در بهتر کردن خلق و خو و روحیه ی افراد تاثیر مثبت زیادی دارد.

این گل با عطر ملایمی که دارد، به عنوان ملکه گل های عطری شناخته می شود و خاصیت دارویی نیز دارد‌، به همین خاطر اسانس این گل علاوه بر رایحه ی خاصی که فضای خانه ایجاد می کند خواص بسیاری دارد، طبق مطالعات ژورنال سلامت استنشاق اسانس گل یاس، سیستم مرکزی بدن و خلق و خو را تحت تاثیر احساسات مثبت قرار می دهد.

از اسانس یاس می توانید در دستگاه های بخور و بخور سرد برای بهبود خلق و خو و همچنین رفع استرس در اتاق های ماساژ، محیط خانه و حتی محیط های فروشگاهی استفاده کنید، این اسانس را می توانید در اندازه های مختلف در انواع خوراکی و صنعتی به صورت اینترنتی در سایت نیکو شیمی خریداری کنید.

اسانس آویشن، یک اسانس درمانی برای استفاده در دستگاه بخور سرد

بخور آویشن، دارای خواص بسیاری است و تاثیر فوق العاده ای در بهبود آکنه های پوستی و جوان سازی پوستی دارد، استفاده از این اسانس در جلسات فیشیال های پوستی بسیار رایج است چرا که سبب پاکسازی پوست می شود. همچنین استفاده از اسانس آویشن در دستگاه بخور سرد، سبب گردش خون در سطح پوست و همچنین بهبود کلاژن سازی در پوست می شود.

خرید اینترنتی این اسانس به صورت آنلاین در فروشگاه سایت نیکو شیمی امکان پذیر است.

اسانس گل رز، اسانسی با اثر بخشی ضد استرس در بخور سرد

از دیگر اسانس هایی که علاوه بر استفاده در دستگاه بخور در خوشبو کردن محیط خانه تاثیر مثبتی دارد، می توان به اسانس گل رز اشاره کرد.

اسانس طبیعی گل رز به دلیل داشتن خاصیت های زیاد و اثر مثبت بر روی محرک های عصبی بر روی کنترل افسردگی بسیار موثر است.

این اسانس با داشتن رایحه ی خوش و ملایم سبب ایجاد شادابی در هر فردی که پا به محیط میگذارد می شود، تحقیقات نشان داده که بوییدن گل رز سبب ترشح هورمون های شادی و اثر گذاری مثبت خواهد شد، به همین دلیل است که هدیه گرفتن گل شما را شاداب و خوشحال می کند.

با اینکه شهد گل می تواند برای برخی افراد ایجاد حساسیت کند اما اسانس گل رز از آنجایی که هیچ ذرات معلق حساسیت زایی نخواهد داشت، مناسب کسایی است که شیفته ی رایحه گل رز هستند اما به دلیل حساسیت داشتن نمی توانند از آن در محیط منزل استفاده کنند.

استفاده از اسانس گل رز در بخور سرد می تواند محیطی خوشبو و حال خوب کن را به وجود بیاورد، به همین خاطر این اسانس در لیست یکی از بهترین اسانس هایی است که می توانید در دستگاه بخور سرد استفاده کنید.

به جای خرید اسپری های خوشبو کننده ی مصنوعی، اسانس گل رز را می توانید در سایت نیکو شیمی ثبت سفارش کنید و محیطی خوشبو با ماندگاری فوق العاده و همچنین هزینه ای کاملا مقرون به صرفه ایجاد کنید.

اسانس لاوندر ، اسانسی خوشبو و طبیعی برای استفاده در بخور سرد

حتی اگر از علاقه مندان به اسانس های طبیعی نباشید، نمی توانید از رایحه ی خوشی که اسانس اسطوخودوس (لاوندر) در محیط ایجاد میکند به راحتی بگذرید!

اسانس لاوندر یا اسطوخودوس از بی نظیر ترین اسانس هایی است که می توانید برای خوشبو کردن محیط خانه از آن در دستگاه بخور سرد استفاده کنید، این اسانس جادویی مانند یک دمنوش آرامش بخش تمامی گیرنده های عصبی شما را آرام می کند و سبب کاهش سرعت فعالیت های عصبی شما خواهند شد؛ پس اگر به دنبال ایجاد یک محیط آرام و به دور از تنش در محیط خانه هستید، اسانس اسطوخودوس تنها چیزی است که به آن احتیاج دارید.

خاصیت های دارویی و عطری اسانس اسطوخودوس به قدری زیاد است که به عنوان یک اسانس همه کاره می توان از آن یاد کرد، به همین خاطر استفاده از آن در دستگاه بخور سرد علاوه بر خوشبو کردن محیط، خواص بسیاری دارد.

خرید اینترنتی این اسانس به صورت آنلاین در فروشگاه سایت نیکو شیمی امکان پذیر است، شرکت نیکو شیمی به عنوان بزرگترین فروشنده اسانس لاوندر و اسطوخودوس در کشور فعال است که به علت واردات مستقیم از کشور های صادر کننده، دارای قیمت های مقرون به صرفه می باشد.

از اسانس های صنعتی و یا میوه ای نیکو شیمی برای بخور سرد استفاده کنید!

اگر به دنبال اسانس های معطر یا اسانس های میوه ای با کیفیت بالا هستید و به فروشگاهای فروش اسانس دسترسی ندارید، یکی از راهکارهای ساده خرید اینترنتی است. بسیاری از فروشگاه‌های معتبر در کنار خرید حضوری، خرید اینترنتی را نیز فراهم کرده‌اند تا افراد به راحتی و به صورت اینترنتی این محصول را خریداری و درب منزل دریافت کنند. نکته قابل توجه فروشگاه نیکو شیمی ارسال به سراسر کشور با کمترین زمان ممکن است، بنابراین دغدغه مسافت را نداشته باشید و با مراجعه به معتبرترین سایت‌های فروش اسانس نیکوشیمی این محصول را ثبت سفارش کنید، انواع اسانس های صنعتی، اسانس های میوه ای و معطر در بسته بندی ها و وزن متفاوت در سایت نیکوشیمی خدمت خریداران گرامی ارائه می شود‌، اسانس های ذکر شده تنها اسانس های موجود در فروشگاه نیکو شیمی نیستند بلکه انواع اسانس های کره، رازیانه و زعفران در این فروشگاه موجود هستند و شما برای تهیه آنها می توانید از طریق سایت ثبت سفارش خود را انجام دهید.

شرکت نیکو شیمی به عنوان برترین وارد کننده اسانس های میوه ای، با برخورداری از دانش و تجربه تولید و توزیع آنها بیش از ۷ سال است که در این زمینه فعالیت می کند، شما می توانید برای تهیه ی اسانس های میوه ای در بالاترین کیفیت و غلظت ممکن با مشاورین و متخصصین ما در تماس باشید؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نوع فروش ثبت سفارشات و همکاری می توانید با نیکو شیمی تماس حاصل فرمایید.

0

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

ارسال نظر

ارسال

مقالات مرتبط

بهترین اسانس خوشبو کننده هوا

بهترین اسانس خوشبو کننده هوا

اسانس های طبیعی و میوه را میتوان بهترین نوع اسانس های خوشبو کننده هوا دانست که این روزها تنوع آنها بسیار چشم گیر است.

تفاوت اسانس با ادکلن

تفاوت اسانس با ادکلن

اصلی ترین تفاوت ادکلن و اسانس در بافت آنها است چراکه اسانس ها بافتی روغنی داشته و ادکلن بافت مایع دارد.

رنگ های سنتتیک چیست؟

رنگ های سنتتیک چیست؟

رنگ های سنتتیک همان رنگ های مصنوعی می باشند که در آزمایشگاه ها ساخته شده و دارای کاربرد های فراوانی هستند

تفاوت های اسانس های طبیعی با مصنوعی

تفاوت های اسانس های طبیعی با مصنوعی

آیا باید از اسانس های طبیعی استفاده کنیم یا مصنوعی و چه تفاوت هایی این دو اسانس با یکدیگر دارند؟