نیکوشیمی>وبلاگ>کاربرد اسانس ها>بهترین اسانس خوشبو کننده هوا
کاربرد اسانس ها260
۱۴۰۳/۶/۲۴
بهترین اسانس خوشبو کننده هوا

بهترین اسانس خوشبو کننده هوا

بهترین اسانس های خوشبو کننده هوا

اولین چیزی که در هنگام ورود به یک خانه، توجه ما را به خود جلب می کند، دکوراسیون منزل یا متراژ خانه نیست، بلکه بو و رایحه ای است که در منزل پیچیده شده است؛ راهکار های زیادی جهت خوشبو کردن خانه و ایجاد یک رایحه ی دلپذیر در هر محیطی وجود دارد اما اکثر این روش ها با استفاده از خوشبو کننده های شیمیایی ممکن می شود، که استفاده از اکثر آنها برای سیستم تنفسی و سلامتی ما مضر است و در طولانی مدت ممکن است سبب بروز بیماری هایی مانند آسم و بیماری های تنفسی شود؛ خبر خوب این است که راهکار های زیادی جهت خوشبو کردن خانه آن هم به روش طبیعی و با استفاده از محلول های طبیعی وجود دارد که ماندگاری بالایی نیز دارند، در این مقاله از نیکوشیمی قصد داریم آنها را معرفی کنیم، پس اگر به دنبال روش های آسان و ارزان قیمت در عین حال طبیعی، برای خوشبو کردن خانه و یا محیط کارتان هستید، در ادامه این وبلاگ از نیکوشیمی همراه ما باشید.

5 تا از بهترین اسانس خوشبو کننده هوا

با ۵ تا از بهترین اسانس های خوشبو کننده هوا در نیکوشیمی آشنا شوید! خوشبو کننده های هوا و اسپری های شیمیایی موجود در بازار اثری موقت دارند و استفاده ی مکرر از این خوشبو کننده ها، دیر یا زود سبب بروز حساسیت و بیماری در دستگاه های تنفسی خواهد شد، اما خبر خوب، اسانس های طبیعی و خوشبویی هستند که با داشتن رایحه های متنوع و میوه ای می توانند هر فضایی را خوشبو کنند، خوشبو کردن محیط با اسانس یکی از راهکار های طبیعی است که ماندگاری بالایی به نسبت هر کدام از خوشبو کننده های مصنوعی دارد.

اسانس های طبیعی که از گیاهان مشتق شده اند می تواند رایحه ای خوشبو با ماندگاری بالایی در محیط ایجاد کنند که پخش بوی آنها تا مترها نیز ممکن است، شما می توانید از هر رایحه ی مورد علاقه ای که دارید در محیط مورد نظرتان استفاده کنید. از خوشبو ترین رایحه های اسانس های طبیعی می توان به اسانس های میوه ای و اسانس اسطوخودوس اشاره کرد که در ادامه این مقاله به معرفی و نحوه خرید آن می پردازیم.

اسانس اسطوخودوس

حتی اگر از علاقه مندان به رایحه های طبیعت و اسانس های طبیعی نباشید، نمی توانید از رایحه ی تازه ای که اسانس اسطوخودوس در محیط ایجاد میکند به راحتی بگذرید! یک بار استفاده از این اسانس برای همیشه شما را شیفته عطر طبیعی آن خواهد کرد. اسانس لاوندر یا اسطوخودوس از بی نظیر ترین اسانس هایی است که می توانید برای خوشبو کردن هر محیطی از آن استفاده کنید، این اسانس جادویی مانند یک دمنوش آرامش بخش تمامی گیرنده های عصبی شما را آرام می کند و سبب کاهش سرعت فعالیت های عصبی شما خواهند شد؛ پس اگر به دنبال ایجاد یک محیط آرام و به دور از تنش در محیط خانه هستید، اسانس اسطوخودوس تنها چیزی است که به آن احتیاج دارید.

خاصیت های دارویی و عطری اسانس اسطوخودوس به قدری زیاد است که به عنوان یک اسانس همه کاره می توان از آن یاد کرد. خرید اینترنتی این اسانس به صورت آنلاین در فروشگاه سایت نیکو شیمی امکان پذیر است، شرکت نیکو شیمی به عنوان بزرگترین فروشنده اسانس لاوندر و اسطوخودوس در کشور فعال است که به علت واردات مستقیم از کشور های صادر کننده، دارای قیمت های مقرون به صرفه می باشد.

اسانس خوشبو کننده هوا با طعم لیمو

اسانس خوشبو کننده ی میوه ای لیمو

اگر به دنبال یک اسانس با خاصیت آنتی اکسیدان بالا هستید، اسانس لیمو پیشنهاد ما در نیکوشیمی به شماست.

علاوه بر رایحه ی تازه و دلپذیری که اسانس لیمو دارد، همانطور که به آن اشاره کردیم این اسانس مانند یک آنتی اکسیدان طبیعی برای رفع خستگی و بی خوابی موثر است، به همین خاطر اسانس لیمو یکی از بهترین اسانس های میوه ای است که می توانید در محیط های اداری و آموزشی از آن به عنوان خوشبو کننده استفاده کنید، اسانس لیموترش با داشتن رایحه ی مطبوع و نت مانندی که دارد، می تواند به عنوان خوشبو کننده بدن و یا هوا جهت رفع بو های نامطبوع مورد استفاده قرار گیرد.

رایحه ی طراوت بخش این اسانس باعث بالا بردن تمرکز و بهبود روحیه می شود به همین خاطر اسانس لیموترش در ضدعفونی کردن هوای محیط نیز کاربرد دارد برای استفاده از رایحه ی این اسانس می توانید ۲ الی ۴ قطره از اسانس عطری لیموترش را در دستگاه بخور بریزید، سپس از بخور سرد این اسانس استفاده کنید؛ این اسانس در بسته بندی های متفاوت در سایت نیکوشیمی خدمت خریداران گرامی ارائه می شود، جهت خرید آنلاین اسانس لیمو میتوانید به وب سایت نیکوشیمی مراجعه کنید.

اسانس خوشبو کننده و میوه ای موز

حتی اگر میوه ی مورد علاقه ی شما مرکبات هم باشد، دست رد به رایحه ی تازه ای که اسانس موز در محیط ایجاد می کند نمی زنید؛ وجود رایحه ی میوه ای موز در یک کیک میوه ای سبب می شود تا میل کردن آن برای هر فردی لذت بخش باشد، به همین خاطر اسانس خوشبو کننده موز برای همه خوشایند است، اسانس موز یکی از خوشبو ترین اسانس های میوه ای است، رایحه ی دلپذیر این اسانس سبب شده تا در صنایع مختلف غذایی و غیره کاربرد و محبوبیت بالایی داشته باشد. امکان خرید اینترنتی این اسانس در سایت نیکوشیمی در بسته بندی های مختلف وجود دارد.

اسانس خوشبو کننده سیب ترش

اسانس سیب به دلیل رایحه ی مطبوعی که دارد علاوه بر استفاده ی آن در نوع خوراکی در صنعت شمع سازی، ماساژ درمانی و آروما تراپی کاربرد دارد. از محبوب ترین اسانس های سیب که رایحه ای تازه و خوشبو دارد می توان به اسانس سیب ترش اشاره کرد. فروش اسانس سیب ترش به صورت وارداتی از کشور فرانسه توسط شرکت نیکو شیمی انجام می شود و شما می توانید در حجم های مختلف این اسانس را در انواع مختلف سفارش دهید، این شرکت از بهترین شرکت های وارد کننده و فروش اسانس های میوه ای در کل کشور می باشد، و از آنجایی که بی واسطه ارائه دهنده ی محصولات مختلف است، قیمت های اسانس این سایت از تمامی سایت های فروش اسانس کمتر می باشد. نیکو شیمی اصالت و کیفیت اسانس های میوه ای مورد نظر شما با هر رایحه ای که باشد را تضمین می کند.

اسانس خوشبو کننده هوا با عطر پرتقال

اسانس میوه ای و خوشبو کننده پرتقال

اگر از افراد مختلفی بخواهیم یک رایحه برای ایجاد حس تازگی معرفی کنند، قطعا همگی آنها به اسانس پرتقال اشاره می کنند؛ این اسانس میوه ای جز خوشبو ترین اسانس هایی است که در صنعت اسانس های خوراکی و غیر خوراکی موجود می باشد و به دلیل محبوبیت و خوش آمدن به هر ذائقه ای از رایج ترین اسانس هایی است که در تولید خوشبو کننده هوا استفاده می شود. از خواص اسانس میوه ای پرتقال می توان به ویژگی ضد استرس بودن، تقویت سیستم ایمنی همچنین بهبود اضطراب اشاره کرد. شما می توانید اسانس خوشبو کننده ی پرتقال را در سایت نیکوشیمی به صورت اینترنتی در بسته بندی های متنوع خریداری کنید.

خرید اسانس خوشبو کننده هوا در نیکوشیمی

استفاده از اسانس های خوشبو کننده به عنوان یک خوشبو کننده طبیعی، علاوه بر ایجاد رایحه های خوشبو در محیط می تواند بوهای نامطبوعی مانند بوی کهنگی، زباله ها و انواع آلاینده ها را پوشش می دهد، به محض اضافه کردن اسانس های خوشبو کننده به فضای منزل می توانید متوجه شوید که به چه سرعت به دفع بوی بد خانه کمک می کنند، پس اگر افراد خانه و یا میهمان های شما سیگار می کشند می توانید جهت خوشبو کردن خانه از اسانس های خوشبو کننده استفاده کنید.

تمامی اسانس های خوشبو کننده نام برده شده در سایت نیکوشیمی موجود هستند، همچنین انواع اسانس های صنعتی، اسانس های معطر و میوه ای در بسته بندی ها و وزن متفاوت در سایت نیکوشیمی خدمت خریداران گرامی ارائه می شود، اسانس های ذکر شده تنها اسانس های موجود در فروشگاه نیکو شیمی نیستند بلکه انواع اسانس های تنباکویی، اسانس های کره، رازیانه و زعفران در این فروشگاه موجود هستند و شما برای تهیه آنها می توانید از طریق سایت ثبت سفارش خود را انجام دهید.

شرکت نیکو شیمی به عنوان برترین وارد کننده اسانس های میوه ای، با برخورداری از دانش و تجربه تولید و توزیع آنها بیش از ۷ سال است که در این زمینه فعالیت می کند، شما می توانید برای تهیه ی اسانس های میوه ای در بالاترین کیفیت و غلظت ممکن با مشاورین و متخصصین ما در تماس باشید؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نوع فروش ثبت سفارشات و همکاری می توانید با نیکو شیمی تماس حاصل فرمایید.

0

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

ارسال نظر

ارسال

مقالات مرتبط

سفری به دنیای اسانس ها

سفری به دنیای اسانس ها

ازجمله کاربرد اسانس ها میتوان به تهیه انواع خوراکی، کیک و خواص دارویی و درمانی آنها اشاره کرد.

بهترین اسانس خوشبو کننده هوا

بهترین اسانس خوشبو کننده هوا

اسانس های طبیعی و میوه را میتوان بهترین نوع اسانس های خوشبو کننده هوا دانست که این روزها تنوع آنها بسیار چشم گیر است.

تفاوت اسانس با ادکلن

تفاوت اسانس با ادکلن

اصلی ترین تفاوت ادکلن و اسانس در بافت آنها است چراکه اسانس ها بافتی روغنی داشته و ادکلن بافت مایع دارد.

بهترین اسانس برای بخور سرد کدام است؟

بهترین اسانس برای بخور سرد کدام است؟

بخور سرد میتواند در بهبود سینوزیت و سردرد تاثیر گذار باشد به همین جهت کاربرد درمانی دارد و استفاده از اسانس مناسب بخور سرد میتواند در بهبود آن تاثیر گذار باشد.

رنگ های سنتتیک چیست؟

رنگ های سنتتیک چیست؟

رنگ های سنتتیک همان رنگ های مصنوعی می باشند که در آزمایشگاه ها ساخته شده و دارای کاربرد های فراوانی هستند